Elektroniczna obsługa w wodociągach
fot. nadesłane
Olsztyńskie Wodociągi uruchomiły Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Mogą z niego korzystać odbiorcy wody, którzy mają podpisane indywidualne umowy z Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji.
REKLAMA
Serwis jest bezpłatny i dostępny przez całą dobę siedem dni w tygodniu.
Po zalogowaniu do eBOK odbiorcy wody mają:
Odbiorca usług może dokonać rejestracji po otrzymaniu faktury za dostarczoną wodę i/lub odprowadzone ścieki.Rejestracji do eBOK można dokonać w formie elektronicznej poprzez stronę internetową eBOK - informuje Anita Chudzińska z olsztyńskiego PWiK.
Po zalogowaniu do eBOK odbiorcy wody mają:
- wgląd do swoich danych oraz możliwość zgłoszenia ich zmiany,
- wgląd do danych związanych z fakturami: sprawdzenie numeru dokumentu, daty wystawienia, wartości, terminu płatności oraz numeru indywidualnego konta bankowego; podgląd odpisu faktury lub korekty faktury; podgląd salda Odbiorcy usług (aktualizacja salda następuje po zaksięgowaniu operacji na koncie Odbiorcy usług lub wystawieniu faktury),
- możliwość uregulowania należności za fakturę poprzez Serwis,
- prezentację wartości faktur oraz wskazań wodomierza,
- informacje na temat zawartych umów o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzania ścieków,
- możliwość dokonania zgłoszenia sprawy według dostępnej w e-BOK klasyfikacji zgłoszeń, z możliwością przesłania plików,
- możliwość podania wskazań wodomierzy,
- wgląd w indywidualne powiadomienia Odbiorców usług.
PRZECZYTAJ JESZCZE